My Crazy Friends and their UNKNOW secret

(NOT THE REAL US)


Hola guys,
Ini cerita sikit pasal kawan-kawan saya ni, semuanya macam-macam perangai. Ada yang mengasih pening kepala, ada yang bikin gerigitan, ada yang On saja kalau orang tanya. Maw start dari siapa pun saya xda tahu, tapi saya start dari ia lah;

  1. Kalau saya tulis nama dia ne mesti semua pun kenal, kecil - kecil cili api ne orang fuh. Kerja dia kerja kerja dan memaki hamun ahahha, xda bah. C pendek ne keci tapi, otak dia kalau berfikir nah semua tus on, walaupun sempat lagi bergaduh. Orang tgk dia kasar kalau bercakap but no one know how good she was. Dialah satu-satunya kawan yang dari saya belum pakai bra lagi saya sudah kenal. Berjiran maw dekat puluh tahun sudah, familys dia pun macam keluarga kami sudah. Sebab tulah kali saya nampak dia macam satu bangsa sama kami sdh. Tapi ne orang  sot, ahaha kerja dia ary" p ofis dia bilang. Hairan saya dia punya timing kerja ne, lain dari yang lain. Tapi apapun pendek saya doakan u selamat dihijab kabulkan dengan c dia lah. Tak sabar maw tunggu ary dia ne, kalau jadi betul sya bertungkus lumus tolong kau pendek, sampailah tu cincin selamat kau pakai. I like when u be with me because u know me better, you will mad if i do wrong, you will beat me if i hurts you, you told me direct to the points like my familys always did, thank you beb.

  2. Yang seorang ne, c buntal yang cantik ahahha. Chubby is comel dia bilang, saya suka tgk semangat dia. Dia tidak pernah malu dengan diri dia, dia tidak pernah cakap sebab diri dia dia xda boleh buat ini buat itu. Dialah paling rajin antara kami, dialah yang paling geliga kalau buat dajal ne. Semangat dia tulah yang selalu motivasi saya. Kalau saya sakit, tidak pernah lagi saya tgk dia tidak ambil berat. Dia ne cantik dalam dan luar . Dia ne lah geng saya maw jadi andartu , hehehe.. tengoklah, mana tahu jodoh dia dekat sudah. Chubby pun kalau maw tgk peminat dia, atukoiii.. dari rumah sampai speedmart tu ah.I like to be around her, she make me be me.

  3. Yang ne ada lain sikit dari yang lain, ahaha ne boleh tahan juga gila dia ne, i care about her because she need it. She the type of woman who will get everythings she wants, no matter what. And saya kagum dengan dia, walaupun ada menyimpang sikit cita-cita dia ne ahahah. Tapi yang saya tahu dia xpernah lupa kawan, dia tidak pernah tinggal kawan, she hands is so easy when go to words HELP. But i really wish her to settle down, because she deserve a life she wanted. I care about her, and i hate when peoples hurt her.
  4. And one my hidden friend, he was the good man i never meet, He will be there if i needed a help, no matter what. He will find are way to help me, to contact me. If his not arounds, he will ask his friends to find and help me, to calm me. If he was far from me, he will make sure his gonna make a call twice in a week, text me a simple chat and asked me to be happy. Peoples said he love me, and i asked him ( do you?), and his answer was, yes i love you, i care about you, but is don't means we are couples. You a special woman to me, i never meet a woman like you before, and you need a man like me to make sure u safe, no one will take care of u like me, that facts. Dan sampailah sekarang dia tidak pernah mungkir janji dia, walaupun dia duduk jauh sudah sekarang sama gf dia, dorang xda pernah treat saya macam orang asing. Darilah dia buruk sampailah dia hensom, dari gf dia lawa p buruk p lawa pun xda pernah dia xda kase kenal saya. Thank you because you always make feel worthy. And prove to me that not all man is the same. Thank u gila. I love u.

Comments

Popular Posts